Åbent hus 10.8.2020

Hvornår: 10. aug 2020 kl. 17:00 til 19:00
Hvor: Brønderslev Tennisklub, Hedelundsgade 11, 9700, Brønderslev
Hvem: Alle – Begynder, Letøvede, Øvede

Vær med til en sjov og aktiv dag for hele familien, når Brønderslev Tennis Klub inviterer til åbent hus, hvor I kan prøve at spille tennis og få en snert af den helt specielle atmosfære i klubben. I møder bare op så garanterer vi for store smil og sved på panden.

Man kan komme og spille med medlemmer af klubben, og der vil også være mulighed for at spille frit på banerne hvis i kommer to eller flere.

Har du ikke tidligere spillet tennis kan du fx prøve at spille med de speciallavede

tennisbolde, som gør det let for både børn og voksne at komme i gang med at spille.

Vi står klar med en forfriskning og til at fortælle om klubben samt jeres muligheder for at spille tennis i klubben.

Tilmelding er ikke nødvendig. Husk at invitere eller tagge dem, du vil dele denne gratis oplevelse med ?

Vi glæder os til at byde jer velkommen til en hyggelig dag med åbent hus, socialt samvær og masser af tennis.