Indmeldelse og kontingent – Tennis og Padel

Ved at melde dig ind i Brønderslev Tennis og Padel Klub, har du nu mulighed for at spille både tennis og padel. Medlemskaber er således ikke længere opdelt i tennismedlem og padelmedlem. Dette blev besluttet på klubbens generalforsamling den 19.3.2024. Du kan læse mere om ændringen her.

Kontingentsatserne for medlemskab i sæsonen 2024/2025 er som følger:

17 år og yngre (født i 2007 eller senere)                        300 kr.

18 år og ældre (født i 20086 eller før)                       800 kr.

Kontingent dækker tennisspil i sommersæsonen, typisk fra midt i april til sidst i oktober, alt efter hvad vejret tillader. For det årlige kontingent kan man frit booke tennisbaner i tidsrummet fra kl. 07.00 til 22.00 alle ugens dage. Der kan bookes op til 2 timer ad gangen.

Kontingent dækker også padelspil i 12 mdr. fra 1. april til 31. marts det efterfølgende år. For det årlige kontingent kan man frit booke padelbaner i tidsrummet fra kl. 08.00 til 22.00 i perioden fra 1. april til 31. oktober og fra klokken 8.00 til 20.00 i perioden fra 31. oktober til 1. april,. Der kan bookes op til 2 timer ad gangen, 2 uger frem.

Betaling af kontingent kan gøres med Dankort, VisaDankort, Visakort eller MasterCard ved at vælge det ønskede medlemskab her under.

Har du ikke mulighed for at betale med Dankort, VisaDankort, Visakort eller MasterCard, kan du tilmelde dig ved at klikke her, hvor du sendes videre til Conventus, eller klik på tennisbolden her til højre.

Efter tilmelding i Conventus skal kontingent indbetales til kontonr.: Reg.nr. 5655 – 6885827029. Når betalingen er registreret af vores kasserer, vil du modtage en bekræftelse på at du er tilmeldt. Der kan gå et par dage inden betalingen er registreret, da det foregår manuelt.

Betaler du online med Dankort, VisaDankort, Visakort eller MasterCard, er du tilmeldt så snart betalingen er gennemført.

Efter betaling gives der adgang til bookingsystemet.

Tilmelding som medlem via Conventus og online betaling med Dankort, VisaDankort, Visakort eller MasterCard:

Passive medlemmer: 150 kr.

Henvendelse om medlemskab kan gøres til kassereren.