Booking vejledning

Her er en kort vejledning i hvordan du booker en tennisbane i det nye bookingsystem.

Klik på linket “Booking” i menuen under billedet. Herefter kommer du over på Conventus’s hjemmeside hvor bookingen foregår.

Start med at logge ind med dit mobilnummer eller din E-mail adresse:

Vælg den dato du ønsker at booke en bane og derefter klik på ”Næste”:

Ved at klikke i feltet der viser dags dato, kan du få vist en kalender hvor du kan vælges en anden dato:

Vælg om du vil booke en bane i 1 eller 2 timer og derefter klik på ”Næste”:

Efter du har valgt om du vil booke 1 eller 2 timer, vises de tider der er muligt at booke en bane den valgte dato:

Visning af ledige tider hvor der kan bookes en bane i 1 time:

Visning af ledige tider hvor der kan bookes en bane i 2 timer:

Klik på det tidspunkt du gerne vil booke en bane, hvorefter du skal angive hvilke medlemmer du vil spille sammen med. Der angives en medspiller pr. linje, og der tilføjes en linje ved at trykke på ”+” i højre side :

Hvis du udelukkende spiller med andre medlemmer af klubben, skal du efterfølgende bekræfte din booking ved at klikke på “Book”:

Din booking er nu gennemført og du får vist en kvittering for din booking.

Hvis du ønsker at spiller med personer der ikke er medlem i klubben, skal du angive hvor mange personer der er med som gæstespillere og trykke på “Næste”:

Når der er tilføjet gæstespillere til din booking, skal du efterfølgende acceptere handelsbetingenserne for betaling for gæstespillere og trykke på ”Book”.

Du viderestilles nu til en betalingsside, hvor du skal indtaste kortoplysninger på det betalingskort du ønsker at anvende. Der kan betales med Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Electron og Mastercard.

Når betalingen er gennemført, får du vist en kvittering for din booking og din betaling.

Din booking er hermed gennemført.

Det er ikke altid det er muligt at lukker vinduet ved at klikke på “Luk” knappen. Man kan så lukke vinduet som et andet vindue.