• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Åbent hus på Tennissportens Dag

30. april 2022 kl. 10:00 - 12:00

Tennissporten Dag afholdes fra kl. 10 til 12. Sammen med tennisklubberne over hele landet åbner vi dørene og giver enhver interesseret mulighed for at prøve tennis og eventuelt få en let instruktion.

I Brønderslev Tennisklub har vi også Padelbaner, så der er også åbent for spil og let instruktion på vores Padelbaner.

Vi er selvfølgelig med og vil give den hele armen for at vise, hvorfor lige netop Brønderslev Tennisklub er den allerfedeste klub at være medlem af.

Vi håber derfor, at så mange som overhovedet muligt vil deltage. På den måde kan vi give vores nye tennisgæster en god social oplevelse med sporten og med vores klub.
Det er gratis at deltage, så kom og se klubhuset og mød nogle af medlemmerne. Tag blot et par gode kondisko på med glatte såler. Vi stiller ketcher, bat og bolde til rådighed, samt en forfriskning til alle.

I er også meget velkomne til at tage venner, familie, naboer eller måske nogle helt fjerde med, som I gerne vil have en sjov og aktiv oplevelse sammen med.

Vi glæder os til at se jer til Tennissportens Dag!

Dato:
30. april 2022