TENNIS FOR VOKSNE 2020

HAR DU LYST TIL AT LÆRE AT SPILLE TENNIS – ELLER VIL DU I GANG IGEN ?

Er du over 18 år – så har Brønderslev Tennis Klub et godt tilbud til dig, der gerne vil lære dette fantastisk dejlige spil. Du kan med dette træningsforløb på kort tid komme i gang med at spille tennis.

Vi tilbyder 8 timers træning i et forløb på 4 gange på følgende dage:

Lørdag den 16. maj 2020 fra kl. 10 til 12

Søndag den 17. maj 2020 fra kl. 10 til 12

Tirsdag den 19. maj 2020 fra kl. 17 til 19

4. gang aftales i forbindelse med træningen

Vi stiller ketsjer til rådighed og melder du dig efterfølgende ind i klubben, får du ketsjeren gratis.

Træningsforløbet koster 200 kr. Man møder bare op iført sportstøj/sko.

Vi vil gerne have tilmelding inden onsdag den 13. maj 2020 enten på mail til elsesi2007@gmail.com eller telefon/SMS 31420515.

Vi glæder os til at møde dig. Vi tager selvfølgelig de hensyn som gælder i forhold til coronasituationen.

Vi kan fortælle dig, at vi er en klub med mange sociale aktiviteter i løbet af en sæson, ligesom vi 4 gange om ugen har spil-sammen. På grund af coronasituationen er dette dog ikke p.t. i gang, men sættes i gang straks det er muligt.

Mange hilsener

Brønderslev Tennis Klub