• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Grill-turnering – fælles arrangement tennis og padel

20. juni 2023 kl. 17:00 - 19:00

Kære Tennis- og Padelmedlemmer

Bestyrelsen afholder Grill-turnering tirsdag den 20. juni kl. 17 til 19.

Vi laver det som et samtidig arrangement med både Tennisturnering og Padelturnering. Efterfølgende er der fælles spisning.

Der kan max. deltage 16 tennisspillere og 8 padelspillere. Bestyrelsen sætter hold.

Ved tilmelding bedes man angive, om man spiller tennis eller man spiller padel eller om man kan deltage i både tennis og padel, så bestyrelsen har mulighed for at få turneringsplanerne til at gå op.

Vi tænder grillen og man tager selv med, det man ønsker at grille. Klubben sørger for salat og brød. Øl, Vand og Vin kan købes i Palles køleskab.

Der vil være dejligt, om der er en 4 stykker, der vil komme med en skål salat. (skriv lige dette ved tilmeldingen).

Tilmelding til Else Simonsen ved at svare på denne mail eller mobilnr 31420515 senest fredag den 16. juni 2023.

BESTYRELSEN

Dato: