Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Klubaften med Ketcher-Sport

31. oktober 2023 kl. 16:30 - 18:00

Kære Alle

Brønderslev Tennis og Padel Klub har netop fornyet klubaftalen med Ketcher-Sport.dk og vi holder i den anledning klubaften:

Tirsdag den 31. oktober kl. 16:30-18:00 i klubhuset

Her kommer Ketcher-Sport.dk forbi klubben og viser udvalgt udstyr frem for klubbens medlemmer – både til tennis og padel.

Ketcher-Sport.dk vil også præsentere klubbens webshop og vejlede i oprettelse af bruger til indkøb af de rigtige produkter til særlige klubpriser for klubbens medlemmer.

Har man helt særlige ønsker, så send en mail til Jørgen på matchpadel@jnorgaard.dk og så vil han se om han kan efterkomme ønskerne.

I kan allerede nu tage et smugkig på www.ketcher-sport.dk.

Arrangementet gennemføres kun ved deltagelse af min. 20 pers. Send derfor en mail til formand@bronderslevtennisklub.dk senest lørdag d. 28/10, hvis du gerne vil deltage.

Vi håber at se rigtig mange

Med ønske om en god weekend og måske efterårsferie

BESTYRELSEN

Dato: