• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Tennissportens Dag i Brønderslev Tennis og Padel Klub

27 april kl. 10:00 - 13:00

Er tennis og padel noget for dig? Prøv spillene til åbent hus på Tennissportens Dag 27. april 2024

Tennis og padel handler om meget mere end hårde server og tonsvis af træningstimer. Det er hyggekaffe, sjov, venner, mærkbar motion og livslang kærlighed til kernesunde aktiviteter.

Prøv selv og kig forbi vores klub lørdag 27. april mellem kl. 10 og 13.

Det er gratis at deltage, og vi har ketsjere og bat til både dig, dine venner og familie. Vi står klar med kaffe på kanden, masser af sjove boldspil, let instruktion og akkurat den info, du har behov for.

Mødested: Brønderslev Tennis og Padel Klub, Hedelundsgade 11, 9700 Brønderslev

Kontakt: Arne Kjærsgaard E-mail : formand@bronderslevtennisklub.dk Telefon : 26 78 64 98

Vi glæder os til at give dig en på opleveren 😊

PS: Hvis tidspunktet ikke rammer plet, kan du altid kontakte klubben, så sørger vi for at finde en ny dag, hvor du kan prøve tennis og padel. For prøve … det skal du da. Det er soleklart!

Dato:
Tidspunkt: