• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Tennissportens Dag – Nu også med Padel

29. april 2023 kl. 10:00 - 12:00

Åbent hus på Tennissportens Dag lørdag 29. april 2023

Nysgerrige og nuværende medlemmer inviteres til Tennissportens Dag lørdag 29. april.
Alle er velkomne til en sjov og aktiv dag på både tennis- og padelbanerne – uanset alder og erfaring.

Tennissporten Dag afholdes fra kl. 10 til kl. 12. Sammen med tennisklubber over hele landet åbner vi dørene og giver enhver interesseret mulighed for at prøve tennis og padel.
Vi er selvfølgelig med og vil give den hele armen for at vise, hvorfor lige netop Brønderslev Tennis og Padel Klub er den allerfedeste klub at være medlem af.

Vi håber, at så mange som overhovedet muligt vil deltage. På den måde kan vi give vores nye tennis- og padelgæster en god social oplevelse med sportsgrenene og med vores klub.
Det er gratis at deltage, og klubben står klar med låneketsjere, bat, bolde og en lækker forfriskning til alle.

I er også meget velkomne til at tage venner, familie, naboer eller måske nogle helt fjerde med, som I gerne vil have en sjov og aktiv oplevelse sammen med.

Vi glæder os til at se jer til Tennissportens Dag … nu også med padel!

Dato:
29. april 2023