Børne-introduktion

TIL ALLE BØRN OG UNGE, DER DRØMMER OM AT SPILLE TENNIS – SÅ HAR VI ET TILBUD TIL DIG OM KOMME I BRØNDRSLEV TENNIS KLUB FOR AT LÆRE SPILLET.

På følgende dage kan du komme i klubben og få træning i tennisspillet:

• Tirsdag den 7. maj kl. 16.30 til 18.00
  • Fredag den 10. maj kl. 16.30 til 18.00
  • Tirsdag den 14. maj kl. 16.30 til 18.00
  • Mandag den 20. maj kl. 16.30 til 18.00

Den sidste dag slutter vi af med en snak om, hvad du synes om det, og om du har fået lyst til at spille tennis i Tennisklubben. Dine forældre inviteres med den sidste dag, og vi serverer grill-pølser og en lille forfriskning.

Det er gratis og vi stiller ketsjer til rådighed for dig disse 4 gange, og melder du dig efterfølgende ind i klubben, kan du købe ketsjeren for 150 kr. Du skal også kun betale ½ kontingent det første år i klubben. Det er 150 kr.

Det er en uddannet træner, der lærer dig at spille tennis.

Vi håber, at du har lyst til at komme og prøve at spille tennis, og derfor vil tage imod dette tilbud, og vi glæder os rigtig meget til at møde dig. Du skal bare komme i sportstøj/sko.

Vi vil gerne, at du tilmelder dig, så vi ved, hvor mange der kommer.

Det kan du gøre til enten klubbens formand Karen Jørgensen, tlf. 23430314 eller Else Simonsen, tlf. 31420515 senest i løbet af tirsdag den 2. maj 2019.

Mange hilsener

Brønderslev Tennis Klub