Klubben har anskaffet en boldmaskine

Vi kan med glæde meddele at klubben har anskaffet en boldmaskine, som klubbens medlemmer på min. 18 år kan benytte i h.t. nedenstående vejledning/regler.

Boldmaskinen er placeret i det sorte skab i det sydøstlige hjørne af tennisbane 4, da den hovedsageligt skal bruges på tennisbane 4. Boldmaskinen kan omstilles til benyttelse ved padeltræning, dette arrangeres og udmeldes af bestyrelsen.

Inden man kan benytte boldmaskinen, skal man have modtaget indledende instruktion i brugen af boldmaskinen. Instruktionen gives hovedsageligt af Arne Kjærsgaard men kan evt. også modtages ved henvendelse til Kristian Smidt, Rasmus Hansen, Jørgen Friis eller Allan Thomsen. Kontaktoplysninger på Arne, Kristian, Rasmus, Jørgen og Allan findes på opslagstavlen i klubhuset. I forbindelse med instruktionen udleveres koden til hængelåsen på skabet til boldmaskinen. Koden må ikke videregives til medlemmer der ikke har fået instruktion i bruge af boldmaskinen.

For at kunne gøre brug af boldmaskine skal denne bookes særskilt via Conventus, på samme måde som man booker en bane. Link til booking af boldmaskinen findes nederst på denne side samt i hjemmesidens menu under Booking. Ønsker man at bruge boldmaskinen som eneste ”makker”, kan boldmaskine vælges som makker i Conventus på bane 3 og 4.

Anvendelsen af boldmaskinen angivet i listeform:

• Boldmaskine kan bookes til tennis af alle medlemmer der er min. 18 år, med de nævnte restriktioner
  • Inden anvendelse skal man have modtaget den nødvendige indledende instruktion
  • Koden til skabet udleveres når der er modtaget indledende instruktion
  • Håndtering af boldmaskinen må ikke overlades til personer under 18 år
  • Boldmaskine bookes på lige fod med en bane.
  • Boldmaskine kan vælges som makker på tennisbane 3 og 4.
  • Boldmaskine kan kun bookes en time ad gangen
  • Boldmaskine kan bookes op til tre gange 14 dage frem i tiden
  • Boldmaskinen kan omstilles til benyttelse ved padeltræning, dette arrangeres og udmeldes af bestyrelsen

Vejledning til brug af boldmaskinen findes også i skabet med boldmaskinen.

Vi håber boldmaskinen kan blive et godt supplement til træning for klubbens medlemmer.

Link til booking af boldmaskinen.

Links til dokumenter om boldmaskinen:

Boldmaskine – Generel vejledning

Boldmaskine – Øvelser