Ny kontingentstruktur

Kære medlemmer af Brønderslev Tennis og Padel Klub

Den 19. marts 2024 blev der afholdt generalforsamling i klubben.

Generalforsamlingen vedtog en ny kontingentstruktur for medlemmerne. En meget forenklet kontingentstruktur.

Det betyder, at fra 1. april 2024 betales medlemskontingent, der så betyder, at man både kan spille tennis og padel. Man bestemmer selv, om man “kun” vil spille tennis eller “kun” padel, eller om man vil spille begge dele. Vi håber naturligvis, at alle synes, at det er en spændende mulighed for at spille begge spil.

Kontingent for seniorer (18 år og op efter): 800 kr.

Kontingent for juniorer ( op til og med 17 år): 300 kr.

Der er ikke længere mulighed for husstandsrabat.

Kontingent dækker perioden 1. april 2024 til 31. marts 2025.

Kontingent bedes indbetalt på konto 5655 – 6885 827 029.

Generelt:

Generelt gælder, at der skal være betalt kontingent, for at man fortsat er medlem af klubben og dermed får adgang til at booke baner, og at adgangsbrikken er aktiv.

Kontingent skal være betalt senest 1. april 2024, hvis man fortsat ønsker at spille fra 1. april 2024. Padelbanerne er åbne – Tennisbanerne åbner senere i løbet af april. Der vil naturligvis blive orienteret om åbningen.

Vi gælder os til den nye sæson.

Hilsener

BESTYRELSEN