Ny formand i bestyrelsen

Karen Jørgensen har tidligere meddelt at hun trækker sig fra bestyrelsen i Brønderslev Tennis Klub, og dermed også formand, efter indeværende sæson. Derfor blev det på første bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen besluttet at det er tid til formandsskifte, da bestyrelsen kan se en fordel i at der er et overlap med den nye formand mens Karen fortsat er med i bestyrelsen.

Der var fuld enighed i bestyrelsen om at Anette Aggerholm kunne være den der overtager rollen som formand. Anette sagde ja til udfordringen og vil fremover være formand i Brønderslev Tennis Klub. Vi siger tillykke til Anette med formandsposten og ser frem til det fremtidige samarbejde.

Anette Aggerholm

Vi vil også sige stor tak til Karen for de mange år i bestyrelsen og på formandsposten samt det store arbejde hun har gjort for klubben gennem alle årene.

Hele den nye bestyrelse kan du ser her.