Åbent hus på Tennissportens Dag lørdag 8. maj 2021

Både medlemmer og nysgerrige inviteres til Tennissportens Dag lørdag 8. maj 2021.
Alle er velkomne til en sjov og aktiv dag på tennisbanerne – uanset alder og niveau.

Tennissporten Dag afholdes fra kl. 9-13. Sammen med tennisklubberne over hele landet holder vi “åbent hus” og tilbyder interesserede – små som store – at komme og prøve spillet og få en snak med nogle af klubbens medlemmer

Det er først og fremmest nye spillere der er i centrum. Hvis du ikke selv har en ketcher kan du låne en i klubben på dagen.

Vi har kaffe/the og kolde drikke til alle fremmødte 😊

Vi håber derfor, at så mange som overhovedet muligt vil deltage. På den måde kan vi give en god social oplevelse med sporten og med vores klub.

I kan trykke ’deltager’ eller ’interesseret’ på vores Facebook-begivenhed: https://www.facebook.com/events/186553533311361. I er også meget velkommen til at tage venner, familie, naboer eller måske nogle helt fjerde med, som I gerne vil have en sjov og aktiv oplevelse sammen med.

Vi glæder os til at se jer til Tennissportens Dag!