Tilbud om tematræning – Tennis

Kære tennisspiller

Har du brug for et lille ”brush-up” eller bare lyst til at få fin-justeret lidt på dit spil inden efterårssæsonen, så meld dig til:

TEMA-TRÆNING 1 + 2 med JØRGEN NØRGAARD, Træner og Konsulent v. DGI

Kurserne koster kr. 50,- pr kursus og ALLE tennismedlemmer – uanset niveau – kan tilmelde sig.

Tilmelding til Anette Aggerholm på tlf. 22582278 eller via mail: formand@bronderslevtennisklub.dk – fordeling af pladser sker efter først til mølle princippet.

Betaling sker til klubbens kontonr. når man har fået bekræftet sin plads.

TEMA-TRÆNING 1:  d. 9/8-2022 KL. 19-20.30

Forhånd og baghånd:

Få optimeret din for- og baghånd, opnå større stabilitet og sikkerhed via justeringer af din teknik, hvor der vil være fokus på dit benarbejde, dit sving og et optimalt træfpunkt.

Du vil få vejledning og fokuspunkter for netop dine slag, så du har lidt at arbejde med i forlængelse af træningen.

TEMA-TRÆNING 2:  d. 23/8-2022 KL. 19-20.30

Netspil og serv:

Netspillet er ikke kun et spørgsmål om at kunne lave en flugtning og rammet et smash lige i r…. men i høj grad også et spørgsmål om at kunne komme fra baglinjen og frem til nettet og vælge det rigtige tidspunkt. Disse elementer vil der være stor fokus på.

Serven er et ret enkelt, men samtidig kompliceret slag. Få styr på dit opkast, træfpunkt og giv den lidt spin, så spiller også serven

VI SES TIL NOGLE HYGGELIGE TIMER 😊