Klubturnering i Padel

Som noget nyt vil vi prøve at arrangere en klubturnering i Padel for klubbens Padelmedlemmer. Der bliver turnering i tre rækker Damedouble, Herredouble og Mixdouble, hvor konceptet er at ”alle spiller mod alle”. Dvs. hvis der tilmeldes 4 hold i en række, skal man spille 3 kampe, plus en evt. finalekamp. Hvis der tilmeldes mange hold i en rækker, kan rækken opdeles i puljer.

Fælles for alle tre rækker er:

• Man danner selv de par-konstellationer man stiller op i
  • Man tilmelder sig til Palle Konggaard på E-mail kong_mad@post11.tele.dk eller tlf. 2144 2509
  • Tilmelding senest 16.10.2023
  • Alle spiller mod alle
  • Der spilles bedst ud af 3 sæt
  • Der spilles med afgørende bold ved stillingen 40-40
  • Ved pointlighed tæller antal vundne sæt, og herefter antal vundne parter, til sidst evt. en direkte kvalifikationskamp
  • Hvis et par må trække sig, bliver alle deres kampe trukket ud af regnskabet
  • De enkelt par sørger selv for at aftale spilletidspunkter og reservere bane til kampene
  • Alle kampe skal være afviklet inden en bestemt dato, der opgives efter tilmelding
  • Resultaterne meldes tilbage til Erik Ejsing på E-mail erik@ejsings.dk eller tlf. 4068 1879
  • Der afsluttes med en fælles finaleaften, hvor nr. 1 og 2 i hver række mødes i en finalekamp

Efter tilmeldingsfristen vil der blive rundsendt lister med navn og telefonnummer på deltagerne, så der er mulighed for at aftale hvornår kampene skal spilles. Lister med navne og telefonnumre vil også blive hængt op på opslagstavlen i klubhuset. Samtidigt vil der blive oplyst hvornår alle kampe skal være afviklet samt dato for finaleaften. Afviklingsperioden forventes at svare til der spilles en kamp om ugen, i rækken med flest tilmeldte par.

Når resultaterne fra kampene er meldt tilbage, vil de blive offentliggjort på klubben hjemmeside. Så alle kan følge med i stillingen.

Vi håber på stor tilslutning og ser frem til en spændende finaleaften 😊

De bedste Padelhilsner

Palle Konggaard og Bestyrelsen