Aktiv standerhejsning

Torsdag aften blev starten på sommersæsonen 2021 markeret med standerhejsning i Brønderslev Tennis Klub, og der var stort fremmøde i det dejlige forårsvejr. Traditionen tro holdt formanden for bestyrelsen en kort tale inden flaget blev hejs. Hun fortalte bla. om hvad den kommende sæson byder på og at arbejdes på at få etableret to padelbaner efter sommerferien.

Denne gang blev det afhold som en aktiv standerhejsning med efterfølgende spil på alle baner. Selv om dagens yngste deltager havde det lidt svært med tennisketchen, blev det synliggjort at tennis er en familiesport, ved fremmøde af tre generation til standerhejsningen. Vi håber på en god sommersæson igen i 2021 og ser frem til livlig aktivitet på banerne.

Mvh. Bestyrelsen.