Opstart af tennis juniortræning

Hermed orienteres om, at tennis træning for junior- medlemmer påbegyndes onsdag den 1. maj kl. 16.00 til 17.30, og kører over i alt 7 gange indtil den 26. juni.

Ligesom sidste efterår er det Oliver Gunvald fra Aalborg Tennis Klub, der står for træningen. Oliver har 8 års trænererfaring, og er selv tennisspiller på eliteniveau.

Så hvis du kunne tænke dig måske at blive efterfølgeren til Holger Rune eller Clara Tauson, så har du nu chancen for at se om tennis er noget for dig.
Tennis træning for juniorer starter op onsdag den 1. maj kl. 16.00 til 17.30, og kører over i alt 7 gange indtil den 26. juni, og fortsætter igen efter sommerferien. Det koster kun kr. 300,- for at være medlem i hele sæsonen, inkl. træning om onsdagen.

Vi håber, at mange juniorer møder op på onsdag i næste uge, for indskrivning til et spændende juniortræningsforløb.

Ved evt. spørgsmål, kontakt venligst Arne Kjærsgaard på 2678 6498.